Realu.lt įkvėpė brokerius aktyviau siekti rezultatų

Realu.lt skelbto konkurso nugalėtojai dalinasi savo mintimis apie konkursą

realu.lt

Spalio mėnesį nekilnojamojo turto platforma Realu.lt surengė konkursą, skirtą paskatinti brokerius pasitelkti naujas priemones bei kūrybingumą siekiant kuo didesnio skelbimų peržiūrų skaičiaus. Trys aktyviausi ir kūrybingiausi NT brokeriai, surinkę daugiausiai skelbimų peržiūrų, laimėjo puikius prizus – poilsį dviem Vytautas Mineral SPA. Kaip jiems pavyko pasiekti tokių aukštų rezultatų?

Laimėtojai dalijasi savo įspūdžiais

Konkurso pirmųjų trijų vietų laimėtojų skelbimai per spalio mėnesį buvo peržiūrėti beveik 164 tūkst. kartų. Pirmąją vietą užtikrintai laimėjo Saulius Sendžikas, atstovaujantis „Sauliaus būstą“. Jo parduodamų objektų skelbimus peržiūrėjo beveik 86 tūkst. platformos Realu.lt lankytojų.

NT brokeris Saulius Sendžikas neslepia, kad peržiūrų skaičių jam pavyko pasiekti tik per nuoseklų ir atkaklų darbą reklamuojant objektus socialiniuose tinkluose, visą reklaminę veiklą nukreipiant per Realu.lt platformą. Priimti tokį sprendimą NT brokerį paskatino Realu.lt siūlomos gerokai palankesnės sąlygos skelbimų talpinimui bei jų reklamavimui. „Vienas pasipiktinęs brokeris prieš gerą mėnesį užklausė, kodėl reklamuoju tinklapį, kuris iš brokerių už skelbimo reklamą ima didelius pinigus, ir tada pagalvojau, kad tikrai, geriau reklamuosiu tą puslapį, kuris yra palankesnis NT brokeriui ir be to vykdo žaidimą. Todėl visa objektų reklama buvo nukreipta per Realu puslapį“, - dalijasi populiariausias spalio mėnesio Realu.lt platformos brokeris S. Sendžikas.

To, kad aukštiems rezultatams pasiekti reikia įdėti darbo, neslepia ir konkurso antrosios vietos laimėtojas „Capital“ brokeris Artūras Žalkauskas. Jis džiaugiasi, kad jau nuo pat platformos įkūrimo nuosekliai dirba su Realu.lt, kas leido pasiekti aukštų rezultatų ir šiame konkurse. Pasak jo, nors šiame konkurse jokių papildomų strategijų nesiėmė, tačiau nuolatinis darbas ir į ilgalaikę perspektyvą orientuotas požiūris davė vaisių „Su Realu.lt dirbu nuo pat jo atsiradimo, dirbu pastoviai, kas mėnesį nuosekliai ir, jei nebūtų konkurso, mano rezultatai būtų analogiški“, - teigia A. Žalkauskas. Jo skelbimus Realu.lt lankytojai per spalio mėnesį peržiūrėjo beveik 55 tūkst. kartų.

„Potencialas didelis, aš tikiu šiuo projektu, todėl su juo labai dirbu“, - sako antrosios vietos laimėtojas ir priduria, jog, nors platformos organizuojami konkursai padidina aktyvumą, jis pasigenda kitų brokerių didesnio įsitraukimo ir aktyvesnio darbo su Realu.lt siūlomais įrankiais.

Trečioji vieta ir kelialapis poilsiui dviem atiteko „Urban Estate“ brokeriui Deivydui Mačianskui, kurio skelbimai per mėnesį platformoje buvo peržiūrėti daugiau nei 23 tūkst. kartų. D. Mačianskas džiaugiasi galimybe išbandyti savo jėgas konkurse, kuris nesutrukdė pagrindinei veiklai. „Konkurse nutariau dalyvauti, kadangi visuomet smagu konkuruoti ne tik su savimi, bet ir su kitais. Pasiekti pergalės labiausiai padėjo socialinis tinklas „Facebook“, kuriame reklamavau skelbimus, pridėdamas Realu.lt skelbimo nuorodą. Realu portalas, mano nuomone, tikrai perspektyvus tiek paprastam vartotojui, tiek brokeriams“, - savo patirtimi dalinasi D. Mačianskas.

Konkurso rezultatai įkvėpė brokerius ir paskatino aktyvesnį Realu.lt naudojimą

Konkurso organizatoriai džiaugiasi, kad konkurso tikslas pasiektas – jis ne tik paskatino brokerius aktyviau dirbti, bet ir suteikė progą geriau pažinti Realu.lt siūlomas skelbimų reklamavimo galimybes ir skelbimų peržiūrų didinimo būdus.

Realu.lt atstovai, organizuodami konkursus, siekia paskatinti brokerius išnaudoti visus platformos siūlomus įrankius, kurie, kaip rodo pasiekti vartotojų rezultatai, yra išties efektyvūs. Reklamuodamiesi Realu.lt platformoje NT brokeriai mažesniais kaštais gali pasiekti reikšmingai geresnių rezultatų, lyginant su populiariausiu NT skelbimų portalu.

Jei spalio mėnesį nepavyko patekti į laimingųjų NT brokerių trejetuką, neverta nusiminti. Realu.lt paskelbė naują brokerių aktyvumo konkursą, kuriame šventiškomis dovanomis bus apdovanota net 30 NT brokerių, kurių skelbimai lapkričio mėnesį surinks daugiausia peržiūrų. Konkurse gali dalyvauti visi Realu.lt platformoje skelbimus talpinantys NT brokeriai. Dalyvavimas konkurse yra puiki galimybė NT brokeriams ne tik padidinti savo skelbimų matomumą, bet ir sustiprinti savo profesinį įvaizdį rinkoje. Laimėjimas arba geras rezultatas konkurse pritraukia daugiau potencialių klientų dėmesio, nes tokie pasiekimai rodo brokerio profesionalumą ir gebėjimą sėkmingai dirbti su NT pardavimais. Be to, konkurso prizai – papildoma paskata, o didesnis skelbimų peržiūrų skaičius padeda lengviau surasti pirkėjus ar nuomininkus, tad ir užbaigti sandorius greičiau.

Realu.lt konkursai parodo, kad rezultatai priklauso nuo įdėto darbo ir kūrybiškumo, o aktyvus įsitraukimas gali lemti itin sėkmingas NT brokerių karjeros galimybes. Brokeriai, išnaudodami Realu.lt platformos siūlomus įrankius, gali ne tik stiprinti savo profesionalumą, bet ir auginti klientų ratą. Linkime visiems lapkričio mėnesio konkurso dalyviams siekti aukštų rezultatų ir išnaudoti šią unikalią galimybę tapti matomiems.